Thursday, April 7, 2011

Tak Keruan.


o-em-geeee. serious, mr.L sekarang selalu buat hal. rasa macam nak kapan-kan mr.B and tanam dalam pasu bunga. memang benci ah ngan mr.L ni. sangat annoying. mr.C menjanjikan janji yang kepala hotak hang.
nak mencarut. tak baik. baik baca Quran.
nak menangis. malu, tak patot menangis sebab hal macam ni.
tapi, dalaman dah memang mencarut dan menangis. T______T

memang lama dah rasa nak terminated mr.B ni. tak layak digunakan lagi. baik tak ada mr.B, ada pon selalu je menambahkan kedutan kat muka. tapi, memandangkan tak sampai tempoh setahun lagi menggunakan mr.B ni, maka niat untuk terminated mende alah ni terpaksa dibatalkan.

tetiba terpikir, daripada bayar bil mr.B setiap bulan rm52, baik aku shopping je.
tapi, sememangnya aku selalu shopping thru online.
so, kalau aku takde mr.B, macam mana aku nak online dan shopping.?

memang tak keruan.
Twitter.Tumblr. Formspring. Facebook.
semuanya dah tak bermakna bagi aku. memboringkan.
T______T.
menangis lagi.

kalau ada mr.B, mr.L gile. ada mr.B , macam takde je.
kalau takde mr.B, dah tak boleh shopping thru online.

macam mana?
T_____T
menangis dan menangis.

NotaKaki : tetiba rasa malam ni cam emo gile. sebabnya, bosan yang teramat + line yang menggila.
bye.

Dear Heart,
Zatil