Sunday, April 10, 2011

Please add me.

idk wut's goin on to these people.

this is all about Facebook. bukan aku nak kata facebook itu, facebook ini. tapi just nak cakap pasal people on facebook. idk kenapa harus these people inbox me and kata 'hey, please add me'. please add u? now look, sape yang nak kawan dengan sape? for sure, aku approve je semua orang. tak kisahlah tua,muda, hensem, tak hensem,cantik, tak cantik. bagi aku, those yang add aku tu kompem la nak kawan ngan aku kan?

eyh,kadang-kadang bukan nak berkawan sgt. ada yang add just nak tengok gambar, sebab aku privatekan gambar tuk yang bukan kawan aku. duh, bukan aku nak kata aku lawa, aku hot. tapi tu la kebenaran. add aku, bukan nak tegur aku pon. ceeeh. tak tacing pon. tapi just cakap.

aku just still pelik ngan people yang cakap 'please add me' tuh. apa jadah dia nak suh aku add dia? and for sure, mesti dia inbox jugak orang lain supaya add dia. adakah dia nak bagitahu dan berbangga-bangga dengan kawan-kawan dia? aku lah yang ramai orang add. aku lah yang hot. kalau bukan sebab nak berbangga sebab ramai orang add, ada reason lain ke? ahhh. nonsense sgt. haha.
pelik.sangat pelik.

pelik jugak ngan sorang minah ni. dia add aku, aku approve. then, kawan kepada minah ni pulak, adalah kawan aku yang bernama jenab.. harap faham apa yang aku perkatakan.
maka, aku baik ngan jenab. minah jugak baik ngan jenab. dowang membe skolah.
suatu hari, jenab beritahu aku yang minah ni buat cerita kat kawan-kawan dia.

minah kata kat kawan-kawan dia yang aku ber-ia2 add dia kat facebook. kenapa harus menipu? aku bukan artis yang kau nak cakap kat membe-membe yang aku add kau kat facebook. kenapa tak terus terang je?
sape add sape ni? ahhh. aku tak marah. cuma pelik. 

pelik.
pelik.
pelik.
pelik.

aku remove minah. minah add balik. aku ignore dengan mengatakan NOT NOW!

NotaKaki : annoy u much? sorry, aku just pelik. tahu tak pelik?

Dear Heart,
Minah tu Kiiipochi