Sunday, April 10, 2011

Break up and Heart breaker

hell yes, i'm just break up. let's break up and not see each other again.
it's called heart breaker?

dulu, i'm used to be the one who got dump by people. i know how hard it felt. like hell. 
now, i'm used to be the one who dumb people.

seriously, it's not about revenge.
tapi orang kata, takde jodoh. pheww.
jawapan standard people selalu guna.
uh.


begitulah kisahnya hubungan cinta.

saya suka awak, tapi awak suka orang lain.
awak suka saya, tapi saya suka orang lain.

macam-macam. kalau bercerita pasal cinta, panjang al-kisahnya. sampai bila pon takkan habis.
nak hadapi realiti, kena ada keberanian. even takde keberanian pon, still kena hadapi realiti yang cruel and brutal ni.

kita kena kuat. yakin pada diri sendiri.

aku tak tahu apa yang aku nak bagitau sebenarnya. macam bercampur aduk.


when i said that it's nonsense to talk about love, sometimes i really meant it.
how come i used to hate love?
everyone here and there talk bout love.

awak lah segala-galanya. intan payung cinta buah hati my last.
bila bahagia, memang la semua indah. pijak semut pon tak mati. semua nya positif.
akan ku belah dada menunjukkan bukti cinta.
akan ku renang lautan pasifik hanya untukmu.
akan ku petik bulan dan bintang menemani tidurmu.

heyh. one of my friend said : Bila berjanji, biar realistik. mana mampu nak selam lautan api,lautan pasifik, even nak selam longkang pon belom pasti buat.

memang aku setuju kata-kata dia. menabur janji yang hampeh.

bila dah bosan, cemburu and bergaduh, semuanya jadi buruk.
memaki hamun sesama sendiri. kau pukul aku, aku pukul kau.
kau buruk, aku buruk. 
baling hp kat dinding, hp rosak.
mengamuk sana sini. membazir air mata.

aisshh. aku dah berapa kali jumpa kapel macam ni. scary gile. 


NotaKaki : tangan yang menaip, otak yang berpusing ligat. bukan cerita penulis, hanya mengaturkan kata mencari kebenaran cinta. 
i'm going insane.

Dear Heart,
Me again.